De vraag en de aanpak
Wij bij Scholten Panelen zijn altijd in beweging. Wij geloven in de kracht van blijven vernieuwen en optimaliseren, ook als het gaat om online zichtbaarheid. De bestaande website voldeed niet meer aan onze ambities, en ook op het gebied van online marketing viel er nog winst te behalen. Wij zijn trots op wat we maken en willen dat graag laten zien. Daarom gingen we op zoek naar een marketingbureau dat ons kon helpen om de website en online marketing naar een hoger niveau te tillen en samen met ons blijft meedenken + optimaliseren. Zo zijn wij bij BURO210 en hun label Brulapen terechtgekomen.
Frans ging om tafel met BURO210 & Brulapen om een plan van aanpak te maken. De website stond daarbij als eerste op de planning. Er is gekozen voor een redesign van de website, waarbij de website eigenlijk een nieuwe frisse look heeft gekregen, die beter aansluit bij wat wij bij Scholten Panelen willen uitstralen. Tegelijk is de site conversiegerichter gemaakt, zodat potentiële klanten sneller de stap zetten om contact op te nemen.
Wekelijks zaten we met BURO210 om tafel. Wat werkt? Wat kan beter? Hoe zorgen we dat alles tot in de puntjes klopt en aansluit op onze wensen? Van ontwerp tot de kleinste details, alles werd besproken en direct toegepast.
Ondertussen werd er samen met een online marketeer gekeken naar de teksten. Want mooi is leuk, maar gevonden worden in Google is nog beter. We zorgden ervoor dat alle content SEO-proof geschreven is, zodat we beter vindbaar zijn voor mensen die écht op zoek zijn naar onze oplossingen.
Toen de website eenmaal live stond, konden we los op social media. Niet alleen om onze nieuwe site te lanceren, maar ook om te laten zien waar we als Scholten Panelen voor staan. En dat is nog maar het begin.
